top of page

עין הנציב

אזור: עמק המעיינות

עונה: כל השנה

דרכי הגעה: מכביש 90 פונים שמאלה אל כביש 6678, לכיוון קיבוץ עין הנציב ולאחר כבערך 800 מטר נפנה ימינה אל קיבוץ עין הנציב, ממליצה לנסות להיכנס לחנייה שבתוך הקיבוץ לא תמיד הם מכניסים אבל שווה לנסות, במקרה ולא פשוט ממשיכים עוד טיפה אחרי הישוב וחונים בדרך עפר קטנה בצד אחרי התחנת האוטובוס שם והולכים ברגל עוד טיפה למעיין (ממש בקטנה).

ניתן לכתוב בווייז: "עין הנציב".

רמת קושי: קל, 5 דקות הליכה מהרכב אל המעיין

תשלום: ללא תשלום, אין כניסה בשבתות ובחגים מכיוון שהקיבוץ דתי ואוסר על כניסה (השער ננעל).

עשיתי טיול עם חבר לעמק המעיינות ואחד המעיינות שהיו חובה ברשימה כמובן הוא עין הנציב! מעיין מדהים בצבע טורקיז, צלול עם פינות נחמדות , חבל ומקפצה שמהם ניתן לקפוץ לתוך המים.

למעיין קוראים עין יהודה אך כבר נתפס לו השם עין הנציב כמו שם הקיבוץ בו הוא נמצא.

באותו היום שהגעתי היו לא מעט אנשים אבל עדיין בכל זאת היה מאוד נחמד, קפצנו למים במים היו הרבה מזרונים כמו בתמונה למטה שאפשר לשבת עליהם בנחת על פני המים.

עין הנציב

בעבר היה עץ גבוה יותר שממנו היו קופצים למים, אך לצערי חבורה של נערים עלו עליו ביחד ושברו אותו!

קפיצה עם החבל למים

טיפים:

1. ממליצה להגיע בסנדלים

2. תביאו מחצלת ותארגנו לכם מקום ואיזור נוח לשבת בו

3. המעיין מאוד מוכר והרבה אנשים מגיעים אליו, ממליצה לא להגיע אליו ביום שישי.

4. אין במקום זבל לכן תדאגו להביא איתכם שקית זבל ולשמור אחריכם נקי.